Omnichannel

Wellicht heeft u de verkoop- en marketingbakens de afgelopen jaren al verzet van offline naar online. Vooral de opmars van mobiel internet maakte uw online presence belangrijker dan ooit. De klant heeft via één mobiel apparaat diverse opties om met uw bedrijf in contact te komen. De ene keer verloopt het contact via de website, dan weer via de ‘mijn-omgeving’, e-mail, Twitter of het contactcenter. Met één swipe verandert de klant van ingang. Het tussentijds switchen komt steeds vaker voor, ook tijdens specifieke fasen van de customer journey.

Uw organisatie zal dit switchgedrag van de klant moeten faciliteren met een omnichannelstrategie. In tegenstelling tot multichannel of cross-channel krijgt de klant een uniforme en naadloze merkbeleving ongeacht het kanaal en het contactpunt dat hij kiest. Bovendien biedt een goed doorgevoerde strategie de mogelijkheid om klanten ‘over de kanalen heen’ te herkennen. Dit is iets waarmee veel organisaties worstelen.

Praktische ict-oplossingen

De experts van Contakt Consulting hebben de afgelopen jaren veel ervaring opgedaan met vraagstukken van de moderne retailer. Ons team is in staat om uw strategie te vertalen in praktische ict-oplossingen die zich toespitsen op uw specifieke organisatie en ambities.

Meer weten over Omnichannel?
Bel met Ronald van Putten op mobiel +31 (0)6 -29 09 1602 of stuur een e-mail naar ronald.van.putten@contakt.nl