Wat is de volgende stap in winkelgemak?
Door Eelco Hos De afgelopen jaren zijn de zelfscan oplossingen volwassen geworden. Met name in de UK en Nederland is zelfscan niet meer weg te denken uit het winkelbeeld. Bij
Themapagina's Retail
Regelmatig organiseren we Ronde Tafel Bijeenkomsten voor de Retail om informatie met elkaar uit te wisselen rondom digitalisering binnen de branche en om best practices met elkaar te delen. We houden een gemiddeld aantal aan van tien bedrijven per sessie, om de bijeenkomst interactief te houden met voldoende ruimte voor inbreng van iedereen. Naast dat het leerzaam is, is het ook erg leuk. Samen eten is een belangrijk onderdeel van de bijeenkomst, net als de borrel achteraf.
Ben je ook geïnteresseerd om mee te doen aan onze Ronde Tafel bijeenkomsten? Neem dan contact op met
Ronald van Putten +31 6 29 09 1602 of ronald.van.putten@contakt.nl
De kassa, het systeem en de plaats waar wordt afgerekend en ingepakt in de winkel, krijgt een ander perspectief als je denkt aan self scan, mobiele kassa’s of zelfs seamless check outs. Met de komst van omnichannel is de winkel “slechts” één van de kanalen waarmee transacties worden verricht met de klant. De kassa heeft nog steeds toekomst, maar in een hele andere vorm.
Wilt u weten in welke mate klanten gebruik maken van hun recht op inzage in de vastgelegde gegevens, of het recht op vergetelheid? Bent u benieuwd of er daadwerkelijk verankering op directieniveau plaatsvindt? Wat is er wel of niet gedaan aan het creëren van awareness? Download Download dan nu de Nationale Privacy Benchmark 2021.
Ook geïnteresseerd om deel te nemen aan onze Retail Ronde Tafels? Neem dan contact op met Ronald van Putten +31 6 29 09 1602 of ronald.van.putten@contakt.nl
Door Eelco Hos De afgelopen jaren zijn de zelfscan oplossingen volwassen geworden. Met name in de UK en Nederland is zelfscan niet meer weg te denken uit het winkelbeeld. Bij
Door Ad Bouwmans De opmars van zelfscan in Nederland is niet te stuiten. Bijna alle Albert Heijn winkels bieden klanten zelfscan en alle nieuwe Action winkels in Nederland worden voorzien.
Elke retailer heeft een systeem nodig om transacties met de klant vast te leggen. Maar het lijkt zeker niet meer op de traditionele POS, zoals deze in de loop der