Headerbeeld_web2

Terugkijken Webinar “Starten met PIM?!”

Op 28 april 2021 organiseerden we het webinar “Starten met PIM?!’ specifiek voor toeleveranciers in de bouw- en installatiesector. Overweeg je om te starten met een PIM-systeem om data-uitwisseling met je stakeholders in de bouw- en installatiesector te verbeteren? Bekijk dan nu het webinar terug en krijg concrete handvaten om mee aan de slag te gaan!

Klik op deze link en bekijk het gehele webinar terug 

Onderwerpen die in dit webinar aan bod komen:

  • Wat verbeter je met een PIM-systeem binnen je organisatie?
  • Wat levert een PIM op?
  • Hoe start ik binnen mijn organisatie met PIM?
  • Hoe vind ik een passend PIM-systeem voor mijn organisatie?
  • Praktijkcase: Zehnder vertelt over wat PIM hen heeft gebracht

Programma:



Opening
door dagvoorzitter
Ron Saraber
Contakt Consulting

 

Inleiding (5 min)
Hedy
van Opzeeland
Koninklijke Hibin

 

 

Spreker 1 (20 min)
Jeroen van der Holst,
Ketenstandaard 
De voordelen van PIM voor toeleveranciers in de Bouwsector. Concreet stappenplan: Hoe start je met PIM?

 


Spreker 2 (20 min)

Albert Dunnink
Zehnder / UOB
Praktijkcase PIM. Wat heeft het Zehnder gebracht?

 

Spreker 3 (20 min)
Chris Jobse
PIM Vendors
Hoe selecteer je het juiste PIM systeem? Tips en valkuilen. PIM-scan.

 

Afsluiting (5 minuten)
Martin N. L. Kreijenbroek, 2BA

 

 


 

Deze website gebruikt cookies.

Wij maken op deze website gebruik van cookies om het gebruik en de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Lees onze privacy- en cookieverklaring voor meer informatie.