Themapagina's Retail

Is er toekomst voor de kassa

Is er toekomst voor de kassa?

De kassa, het systeem en de plaats waar wordt afgerekend en ingepakt in de winkel, krijgt een ander perspectief als je denkt aan self scan, mobiele kassa’s of zelfs “seamless check outs” (de Amazon-to-go winkels). Met de komst van omnichannel is de winkel “slechts” één van de kanalen waarmee transacties worden verricht met de klant. Omnichannel of Unified Commerce vraagt om centraal inzicht in klant- en productdata, transacties en ordermanagement. API management, headless oplossingen, micro-services, zijn een aantal drivers vanuit de technologie. De kassa heeft nog steeds toekomst, maar in een hele andere vorm.

De Retail werkgroep van Contakt Consulting bestaande uit zelfstandige professionals en Contakt medewerkers is continue in dialoog met Retailers, met leveranciers van oplossingen over visie, ontwikkelingen en praktische toepasbaarheid. In tientallen projecten worden selecties gedaan en implementaties begeleid. Het verzamelen en delen van kennis en ervaring past naadloos in waar Contakt Consulting voor staat “Vooruitbrengen door verbinden”.

Lees ook onder aan deze pagina de blogs rondom het thema ‘Is er toekomst voor de kassa?’ 

Meer weten? Zoek Contakt!

Sparren over betaalsystemen en ontwikkelingen rondom de kassa? Neem dan contact op met Ronald van Putten +31 6 29 09 1602  of ronald.van.putten@contakt.nl

Over het thema 'Is er toekomst voor de kassa?'

Blogs

Blogs

Zelfscan, zegen of hoofdpijndossier

Door Ad Bouwmans De opmars van zelfscan in Nederland is niet te stuiten. Bijna alle Albert Heijn winkels bieden klanten zelfscan en alle nieuwe Action winkels in Nederland worden voorzien.

Lees meer »
Portfolio Retail

Werk waar we trots op zijn

img
Digitaliseringsstrategie, Informatie en datamanagement, Interimmanagement, Retail

Digitalisering oplossingen met het oog op de toekomst

img
Informatie en datamanagement, Retail

Blijvende aandacht voor gegevensbescherming en privacy