Retail Ronde Tafel Contakt Consulting

Retail Ronde Tafel – 3 oktober

Achterkant van Omnichannel: Klant en klantdata

Veel retailers willen de klant centraal stellen, maar wat stelt dit voor eisen aan de data die wordt geregistreerd over kanalen heen? Hoe integreer je klant databronnen tot één bruikbaar klantbeeld? Hoe kan gestuurd worden op customer journeys? Wat zijn de mogelijkheden van data intelligence indien de data op orde is? Hoe organiseer je marketing en sales vanuit de klant(data)? Wat zijn bewezen ervaringen en wat zijn valkuilen waar je vooral niet in moet stappen?

Tijdens de Retail Ronde Tafel Achterkant van Omnichannel van Contakt Consulting presenteren retailers aan en discussiëren met elkaar over de uitdagingen omtrent klant en klantdata.

Datum, tijdstip en locatie

  • Datum: dinsdag 3 oktober
  • Tijdstip: 15.30-20.30 uur
  • Locatie: Vineyard, Atoomweg 63, Utrecht

Er zijn nog een aantal plaatsen beschikbaar! Komt u ook?

Wilt u deze Retail Ronde Tafel van Contakt Consulting ook bijwonen? Naast de al ingeschreven retailers van Auping, Beter Bed, Blokker, Coolinvestements, FNG Group, Formido, Hunkemöller, Intergamma, Leen Bakker, Marqt, Scapino/Ziengs en Welkoop zijn er nog een paar plaatsen beschikbaar. U kunt zich aanmelden door een e-mail te sturen naar Ronald van Putten, ronald.van.putten@contakt.nl U krijgt dan een bevestiging toegestuurd op het door u aangegeven e-mail adres.